Jurassic World: Dominion Dominates Fandom Wikis - The Loop

01:25

A Teleportáció egy hirtelen helyváltoztatás a játékosnál, amely során egy kezdő ponttól egy célponthoz utazik mozgás nélkül. A teleportáció hasznos lehet gyors utazásra, vészhelyzet esetén havahívásra, támadások kivédésére, felfedezésre, és hasonlókra.

Teleportálási lehetőségek listája:

Tárgy Megszerezhető Megjegyzések
Recall Potion.png Hazatérés itala(Hazahívó főzet) Elkészíthető Főzet, ami visszaviszi a játékost spawn point-ra.
Teleportation Potion.png Teleportálás itala(Teleportációs főzet) Elkészíthető Főzet, ami egy véletlenszerű helyre elteleportálja a játékost.
Wormhole Potion.png Féreglyuk itala Desktop only.png Console only.png Mobile only.png (Féreglyuk főzet) Elkészíthető Főzet, ami multiplayer módban azonos csaapatban lévő játékosnak jelére a térképen rákattintva, elteleportálja hozzá a főzetet felhasználó játékost a cél játékoshoz.
Magic Mirror.png Varázstükör(Varázstükör) Gold Chestek Használva hazaviszi a játékost a kezdőpontra.
Ice Mirror.png Jégtükör Desktop only.png Console only.png Mobile only.png (Jég tükör) Ice Chestek A Magic Mirror jeges verziója, ugyanazt tudja.
Teleporter.png Teleport(Teleportáló) Steampunker(Gőzmechanikus) Kell 2 összekötött teleportáló, és elteleportálja a másik teleportálóhoz.
Rod of Discord.png Viszálypálca(Eltűnés pálcája) Chaos Elemental-ok Nagyon ritka tárgy, ami elteleportálja a játékost a kurzorhoz. Teleportálás után ad Chaos State debuff-ot, ezáltal azalatt használva életet vesz el.
Portal Gun.png Kapunyitó Desktop only.png Console only.png Mobile only.png (Portál fegyver) Moon Lord(Hold Ura) Lő egy narancssárga portált, és egy kéket, és ezzel elteleportálhat a másik felébe.
Portal Gun Station.png Kapunyitótartó Desktop only.png Console only.png (Lerakható portál fegyver) Cyborg Torony verziója a Portal Gun-nak, ami egy szerkezettel összeköthető.
Cell Phone.png Mobiltelefon Desktop only.png Console only.png Mobile only.png (Mobiltelefon) Elkészíthető Olyan, mint a Magic Mirror, vagy az Ice Mirror.
Community content is available under CC BY-NC-SA 3.0 unless otherwise noted.