FANDOM

Daedalus Stormbow
Daedalus Stormbow
Statystyki
Typ Broń – Łuk
Obrażenia 38
Odrzut 2.25 (Bardzo Słaby)
Szansa na trafienie krytyczne 4%
Wypada z Hallowed Mimic
Szansa na wypadnięcie 25%
Rzadkość Rarity color 6
Opis w grze Shoots arrows from the sky
Szybkość pocisku 12.5
Szybkość używania 19 (Bardzo Szybka)
Sprzedaż 8 Gold Coin

Daedalus StormbowHardmode'owy łuk, którego charakterystyczną cechą jest to, że użycie go powoduje spadanie strzał z nieba, zamiast wystrzelenia strzały z łuku, tak jak jest w przypadku innych tego typu broni. Każde użycie sprawia, że z nieba spada od 3 do 4 strzał (w przypadku użycia Holy, Unholy, Hellfire lub Jester Arrows spada od 2 do 3), zabierając tylko jedną strzałę z ekwipunku gracza. Strzały spadają w okolicę kursora. Daedalus Stormbow wypada z Hallowed Mimic z szansą 1/4 (25%). Najlepszy modyfikator to Unreal.

Uwagi

  • Użycie łuku przy górnej granicy świata sprawi, że spadnie tylko 1 strzała.
  • Nie da się podnieść strzał, które spadły, ponieważ zawsze niszczą się przy uderzeniu.
  • Im niżej ustawiony jest kursor, tym bardziej celne są strzały i im wyżej jest ustawiony, tym są mniej celne. 

Porady

  • Ta broń najlepiej sprawdza się na otwartym terenie, ponieważ sufit albo jakakolwiek przeszkoda może blokować strzały.
  • Magic Quiver ułatwia korzystanie z tego łuku, gdyż zwiększa prękość spadających strzał – dzięki temu łatwiej jest trafić ruchomych przeciwników.
  • Daedalus Stormbow świetnie sprawdza się w połączeniu z Holy Arrows, bo dodatkowe spadające gwiazdy zadają duże obrażenia. Te połączenie dobrze sprawdza się w walce z mechanicznymi bossami , szczególnie z Destroyerem  

Ciekawostki

  • Daedalus to łacińska wersja imienia Dedal, czyli postaci z mitologii greckiej. Był on wynalazcą i architektem, który stworzył skrzydła z piór i wosku, by razem ze swoim synem Ikarem uciec z labiryntu. W czasie lotu Ikar podleciał zbyt blisko do Słońca, jego skrzydła zniszczyły się, a on sam zginął od upadku. Górna i dolna część Daedalus Stormbow wygląda jak skrzydła.

Historia

Pc-only Wersja na komputery

  • 1.4.0.1: 
    • Obrażenia zmniejszone z 43 do 38
    • Od teraz podczas używania Holy, Unholy, Hellfire albo Jester Arrows, z nieba spada przeciętnie 2.66 strzały na sekundę zamiast normalnego wyniku 3.33 strzały na sekundę.
  • 1.3.0.1Dodano.

Console only Wersja na konsole

Nintendo Switch Wersja na Nintendo Switch

Phone-only Wersja mobilna