Terraria Wiki
Advertisement
Terraria Wiki
Ten artykuł dotyczy klasy roślin "Grzyby". Aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego biomu, zobacz Pola Lśniących grzybów.

Grzyby to rośliny, które rosną losowo na wielu trawach i innych blokach w Terraria. Obecnie istnieje 6 rodzajów grzybów:

Nazwa Występowanie Uwagi
GrzybGrzyb
Wewnętrzne ID przedmiotu: 5
Powierzchnia/Kosmos, na zwykłej trawie. Jadalny. Używany w przepisach na przedmioty lecznicze.
Lśniący grzybLśniący grzyb
Wewnętrzne ID przedmiotu: 183
Dowolna warstwa na Grzybowej trawie. Nie zawsze wypadają grzyby, oraz mogą wypaść Nasiona grzybowej trawy po zebraniu. Służy do wytwarzania Grzybielenicowych sztabek i mebli.
Plugawy grzybPlugawy grzyb
Wewnętrzne ID przedmiotu: 60
Dowolna warstwa na Zepsutej trawie. Może być użyty przy Położonej butelce, do wytworzenia Wstrętnego proszku.
Złośliwy grzybZłośliwy grzyb
Wewnętrzne ID przedmiotu: 2887
Dowolna warstwa na Szkarłatnej trawie. Może być użyty przy Położonej butelce, do wytworzenia Niecnego proszku.
Zielony grzybZielony grzyb
Wewnętrzne ID przedmiotu: 1108
Podziemia oraz Jaskinie Używany przy Kadzi do barwników do wytwarzania Zielonego barwnika. W przeciwieństwie do innych grzybów, nie można go ściąć uderzeniami bronią.
Grzyb koloru morskiegoGrzyb koloru morskiego
Wewnętrzne ID przedmiotu: 1107
Podziemia Używany przy Kadzi do barwników do wytwarzania Morskiego barwnika. W przeciwieństwie do innych grzybów, nie można go ściąć uderzeniami bronią.
Advertisement