Kostur optyczny

Z Terraria Wiki
Desktop versionConsole versionOld-gen console versionMobile version Zawartość na wyłączność - PC/Konsole/Konsole starszej generacji/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na Desktop, Console, Old-gen console, i Mobile.
Kostur optyczny
  • Kostur optyczny widziany w ekwipunku
Stack digit 1.png
Statystyki
Typ
Obrażenia30 (Summon)
Odrzut2 (Bardzo słaby)
Mana10
Czas użycia36 (Bardzo niska szybkość)
Velocity10
TooltipSummons twins to fight for you
Sprzedaj2
Research1 required
Grants Buff
BuffBliźniętaBliźnięta
Buff tooltipThe twins will fight for you
Projectile created
  • Retanimini
    Retanimini
  • Spazmamini
    Spazmamini
Plik:Optic Staff Minions.png
Bliźniaki przywołane za pomocą Optycznej Laski
Największa możliwa armia Bliźniaków (11 Bliźniaków = 22 sługusy)

Optyczna Laska to Hardmodowa broń do przywoływania, która przywołuje miniaturową wersję Bliźniaków w ich drugiej formie, w której podążają za graczem i atakują przeciwników. Przywołana para sługusów (nazwana Spazmamini i Retinamini) atakuje odpowiednio wręcz i dystansowym atakiem laserowym, podobnie jak Boss, z którego się wywodzą. Tak jak w przypadku innych sługusów Bliźniaki są nietykalne i podążają za graczem przez nieokreślony czas (do momentu aż gracz zginie, zastąpi ich innymi sługusami lub zdezaktywuje ich).

Najlepszy modyfikator to Ruthless. Modyfikator Mythical niby daje najwięcej bonusów, jednak mają one wpływ tylko na samo przywołanie sługusów a nie na ich statystyki. Ponadto sługusy nie mogą zadawać trafień krytycznych. Jedyną rzeczą jaką gracz zyskuje przy modyfikatorze Mythical jest odrzut.

Przepis[edytuj | edytuj kod]

Poniższy szablon został określony jako przestarzały. Proszę użyć Szablon:Recipes.

Przepis
Za pomocą
Mythril Anvil
Składniki Sztuk
Black Lens.png Black Lens 1
Lens.png Lens 2
Hallowed Bar.png Hallowed Bar 12
Soul of Sight.png Soul of Sight 20
Wynik
Plik:Kostur optyczny.png Kostur optyczny 1

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • Para Bliźniaków jest liczona jako jeden sługus w rozumieniu limitu przywołanych sługusów.
  • Pocisk laserowy emituje niewielką ilość światła.
  • Pocisk laserowy leci w linii prostej co może doprowadzić do chybienia poruszającego się celu.
  • Ze względu na ataki przeszywające Bliźniaki mogą trafić jeden cel maksymalnie 6 razy na sekundę (zasada ta dotyczy również innych broni przeszywających).

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Optyczna Laska jest całkiem dobrą bronią na bossy, ponieważ każde oko atakuje indywidualnie. Bliźniaki są niezwykle skuteczne przeciwko Niszczycielowi z powodu przeszywających ataków Spazmaminiego.
  • Bliźniaki kiepsko radzą sobie z pooddzielanymi grupkami wrogów. Znacznie lepiej radzą sobie ze skupioną grupą przeciwników (przykładowo w lochach).
  • W przeciwieństwie do innych latających sługusów Bliźniaki nie przenikają przez ściany (przenikną tylko w momencie zbytniego oddalenia sie od nich). Z tego powodu mają znacznie zmniejszoną użyteczność w jaskiniach.

  • 1.2.4.1: Od teraz wymagane 10 many aby ich przywołać. Naprawiono bug związany z parowaniem Bliźniaków.