Koszmarny kilof

Z Terraria Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Koszmarny kilof
  • Koszmarny kilof widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Koszmarny kilof
Autoswing
Stack digit 1.png
Statystyki
  • Pickaxe mask.png 65%
  • Hammer mask.png 0%
  • Axe mask.png 0%
Typ
Obrażenia9 (Melee)
Odrzut3 (Bardzo słaby)
Critical chance4%
Czas użycia20 (Bardzo wysoka szybkość)
Tool speed15
Tooltipble to mine Hellston
Rzadkość01*Poziom rzadkości: 1
Sprzedaj36
Research1 required

Koszmarny Kilof jest Kilofem piątego poziomu, będący o jeden poziom wyżej od Złotego Kilofa oraz o jeden poziom niższy od Piekielnego Kilofa. Jak wszystkie kilofy, jest on używany do wydobycia większości bloków oraz złóż rudy. Ten oto kilof oraz Piekielny Kilof są jedynymi kilofami które są w stanie wydobyć Ebonstone Block, Obsydian, Piekielny Kamień, oraz Cegły z Lochów.

Jedno uderzenie

@ 4 blocks per second

Dwa uderzenia

@ 2 blocks per second

Cztery uderzenia

@ 1 block per second

Tworzenie[edytuj | edytuj kod]

Przepis[edytuj | edytuj kod]

RezultatSkładnikiStanowisko rzemieślnicze
Koszmarny kilofKoszmarny kilofŻelazne kowadłoŻelazne kowadło
albo
Ołowiane kowadłoOłowiane kowadło
total: 1 row(s)


Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • Koszmarny Kilof jest właściwie znacznie szybszy w wydobywaniu słabych bloków niż obecnie najlepszy w grze, Piekielny Kilof. W skład słabych bloków wchodzą: Popiół, Glina, Ziemia, Błoto oraz Piasek. Jednakże jest on wolniejszy w wydobywaniu silniejszych typów bloków, czyli tych które wymagają więcej niż jednego uderzenia aby je wydobyć. Zatem, nawet gdy już wejdziesz w posiadanie Piekielnego Kilofa, zalecane jest aby zatrzymać ten kilof aby w razie potrzeby mogły być zmieniane.
  • W związku z zmniejszoną jego siłą w porównaniu z Piekielnym Kilofem, Koszmarny Kilof może zostać użyty aby usunąć trawę bądź korupcje z bloków bez potrzeby ich niszczenia i ponownego stawiania.
  • Koszmarny Kilof zmienia swojego sprite'a gdy znajduje się w ciemnym bądź zamurowanym pomieszczeniu. Sprite na obrazku powyżej występuje gdy ów przedmiot znajduje się w jaśniejszym pomieszczeniu, jednakże gdy znajduje się on w ciemnym bądź zamurowanym pomieszczeniu, sprite kilofa zmieni się, posiadając prosty pręt zamiast dwóch owali w pobliżu góry.

Historia[edytuj | edytuj kod]

  • PC 1.3.0.1: Wygląd z lekka zmieniony. Tak wyglądał stary wygląd Nightmare Pickaxe (old).png.
  • 1.0.6: Dodano Tooltip.
  • 1.0.5: Obrażenia zmniejszone z 11 do 9.