Kryształ many
  • Kryształ many widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Kryształ many
Stack digit 9.pngStack digit 9.png
Statystyki
Typ
MiksturaCrafting material
Używane
Czas użycia30 (Przeciętna szybkość)
TooltipPermanently increases maximum mana by 20
Rzadkość02*Poziom rzadkości: 2
Research10 required
  • Wewnętrzne ID przedmiotu: 109

Kryształ many to przedmiot jednorazowego użytku, który na stałe zwiększa maksymalny poziom many o 20, maksymalnie do 200 punktów. Aby osiągnąć to maksimum, potrzeba 9 kryształów many. Po użyciu przywraca również 20 pkt. many, ale tylko tak długo, jak długo maksymalna mana postaci jest mniejsza niż 200 punktów. Kryształy many są tworzone przez połączenie 3 () lub 5 () gwiazd z nieba.

Tworzenie[]

Schemat[]

RezultatSkładnikiStanowisko rzemieślnicze
Kryształ manyKryształ many (Console versionMobile version)Dłoń
Kryształ manyKryształ many (Desktop versionOld-gen console version3DS version)
total: 2 row(s)

Uwagi[]

  • Tworzenie mostu typu "Hoik" na niebie to najlepszy sposób na zdobycie wielu upadłych gwiazd.
  • Kryształy many nie mogą być umieszczane ani sprzedawane, dlatego nie ma z nich pożytku po osiągnięciu maksymalnej ilości many. Można je jednak sprzedawać innym graczom w trybie dla wielu graczy. Jest to przydatne, na wypadek gdyby ktoś przypadkowo stworzył ich w nadmiarze.

Osiągnięcia[]

Achievement Star Power.png
Gwiezdna moc • "Stwórz kryształ many ze spadających gwiazd i go wykorzystaj."
Consume your first Mana Crystal.
Achievement Topped Off.png
Mocarz • "Osiągnij maksymalną liczbę punktów zdrowia i many bez akcesoriów oraz wzmocnień."
Reach maximum health and mana.

Ciekawostki[]

Historia[]

Desktop version Desktop version
  • PC 1.3.1: Zaktualizowano grafikę.
  • PC 1.3.0.1: Od teraz do wytworzenia Kryształu many potrzeba tylko 3 Gwiazd z nieba zamiast 5.
  • PC 1.2.4: Naprawiono błąd, który sprawiał, że Kryształy many nie uzupełniały natychmiast nowej dodanej w interfejsie gracza gwiazdy w manę, którą dodają po użyciu.
  • PC 1.2: Od teraz do wytworzenia Kryształu many potrzeba tylko 5 Gwiazd z nieba zamiast 10.
  • PC 1.1: Od teraz podczas użycia, nie odtwarza już tego samego dźwięku co Kryształ życia.
  • Premiera na PC: Wprowadzono.
Console version Console version
  • Premiera na Konsole: Wprowadzono.
Switch version Switch version
  • Switch 1.0.711.6: Wprowadzono.
  • Premiera na Urządzenia mobilne: Wprowadzono.
3DS version 3DS version
  • Premiera na 3DS: Wprowadzono.