Lepus (Lepus the Bunny), to wielki królik możliwy do przywołania na mobilnej wersji Terrari. Można go przywołać w święta Wielkanocy.

Lepus
Lepus
Typ Boss
Środowisko Surface
HP 20000 Serce
Atak 50
Obrona 15
Drop

Pieniądze

Szablon:Gc280 SilverCoin Small Szablon:Cc2
Przedmiot Szansa
Suspicious Looking Egg Suspicious Looking EggPhone-only3DS logo 100%
Lesser Healing Potion Lesser Healing Potion (5-20) 100%
Egg Cannon Egg CannonPhone-only3DS logo 50%
Boots of Ostara Boots of OstaraPhone-only3DS logo 50%
Plik:Bunny Hood.png
Bunny Hood
10%
Ninja Hood
Ninja Hood
3%
Ninja Shirt
Ninja Shirt
3%
Ninja Pants
Ninja Pants
3%
Soul of Might
Soul of Might
1%

Przywoływanie

Gdy gramy w Terrarie na telefonie, mamy dostępny event Wielkanocy. Podczas eventu, z królików zepsucia może wypaść Suspicious Looking Egg , które po użyciu przywołuje Lepusa. Można go przywołać zarówno w dzień, jak i w nocy. Jednak trzeba przygotować się na ewentualność, walki z 2 Lepusami (Patrz-Błędy).

Wygląd

Lepus, to większa wersja Diseaster Bunny. Ma różowe, wielkie oczy, ciało i nos. Jego uszy są spłaszczone. Posiada uśmiech z dwoma, długimi, typowo króliczymi zębami. Kiedy skacze, otwiera pyszczek. Co wygląda, jakby się śmiał.

Zachowanie

W przeciwieństwie do innych bossów. Po przywołaniu, zespawni się daleko od miejsca przywołana (Ale, oczywiście będzie skakał w stronę gracza, aż do niego nie dojdzie). Gracz powinien znaleźć Bossa. Gdy, do tego dojdzie. Lepus będzie chwile stał, lecz po chwili uśmiechnie się, odskoczy gdzieś i strzeli jajkiem. Potem znów się zatrzyma i tak w kółko. Lepus dysponuje 2 rodzajami jajek:

  1. Jajko przywołujące królika zepsucia.
  1. Jajko przywołujące słabszego Lepusa. Lepus może go użyć tylko 5 razy.

Błędy

  • Czasami mogą się zespawnować 2 Lepusy

Ciekawostki

  • Broń dystansowa bardzo się przydaje do walki z Lepusem.
  • Pokonanie Lepusa nie wlicza się do wymagań odblokowujących Driadę.

Galeria

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.