FANDOM

Mikstura Many przywraca 100 many po użyciu. Można go wytworzyć lub od czasu do czasu zdobyć z Drewnianych skrzyń. Zużycie dowolnej Mikstury Many (Super, Greater, Regular lub Lesser) spowoduje u gracza osłabienie Choroby Many. Zużycie Mikstur Many nie aktywuje osłabienia Choroby Mikstur.

Historia
Wersja na komputer
    -Pulpit 1.3.0.1:         Zaktualizowano sprite.         Zmniejszono cenę sprzedaży z 2 srebrnych monet 50 miedzianych monet do 50 miedzianych monet.         Nieużywany już w recepturze Mikstury Przywrócenia.         Debuff Choroba Many jest zwiększany o 5 sekund za każde dodatkowe pijanie Mikstury Many, gdy debuff jest aktywny, co powoduje zmniejszenie obrażeń magicznych nawet o 50%.    - Desktop 1.2.3:         Zużycie dowolnej Mikstury Many spowoduje osłabienie Choroby Many.         Zwiększono limit stosów z 25 do 50.     -Pulpit 1.2:         Limit stosu zmniejszony z 50 do 25.         Cena sprzedaży wzrosła z 50 miedzianych monet do 1 srebrnej monety.     -Desktop 1.1:         Limit stosu podniesiony z 30 do 50.         Cena sprzedaży obniżona z 2 srebrnych monet do 50 miedzianych monet.    -Desktop 1.0.6.1: Przywrócenie many zmniejszono z 200 do 100 punktów.    -Desktop 1.0.6: Zaktualizowano sprite.    -Desktop 1.0.5: Zaktualizowano sprite.    - Wersja na komputer: wprowadzono.

Wersja konsoli

    -Wydanie konsoli: Wprowadzono.

Wersja przełącznika
    -Switch 1.0.711.6: Wprowadzono.

Wersja mobilna

    -Wersja mobilna: wprowadzono.

Wersja wersji 3DS
    -Wydanie 3DS: Wprowadzono.