Mikstura łowcy

Z Terraria Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Mikstura łowcy
  • Mikstura łowcy widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura łowcy
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipShows the location of enemies
Rzadkość01*Poziom rzadkości: 1
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffŁowcaŁowca
Buff tooltipShows the location of enemies
Duration8 minut
Matka szlamów (wrogi) oraz Złota rybka (przyjazny) oświetlone wzmocnieniem Mikstury łowcy.

Mikstura łowcy jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Łowca. Wzmocnienie pokazuje położenie przeciwników i innych istot na ekranie gracza, podświetlając je i sprawiając, że świecą na czerwono (wrogie istoty) lub zielono (przyjazne istoty), jeśli nie był w stanie ich zobaczyć w inny sposób. Czas trwania wynosi 5 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version). Chociaż podświetlane istoty świecą się w danym kolorze, w rzeczywistości nie emitują żadnego światła do otoczenia.

Mikstura ta jest dość trudna do stworzenia - powodem jest to, że dla każdej pojedynczej mikstury łowcy potrzeba Płetwy rekina. Posąg rekina może znacznie ułatwić zbieranie płetw dla graczy w początkowej fazie gry. Rzadko można je również znaleźć w Garnkach jak i Kufrach.

Tworzenie[edytuj | edytuj kod]

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Analizator form życia informuje gracza o pobliskich 'rzadkich stworzeniach'. Może to pomóc graczowi określić, kiedy w pobliżu są cele, na które warto wypić miksturę łowcy.
  • Mikstury łowcy są bardzo przydatne do lokalizowania rzadkich potworów, takich jak Mimiki, Nimfy czy Cyjanowe żuki, lub stworzeń, takich jak Robaki truflowe oraz Myszy.
  • Mikstura ta jest bardzo przydatna podczas walki z zakopującymi się w ziemię robaków, takich jak Pożeracz Światów, umożliwiając zobaczenie ich pod ziemią i przewidywanie ich ataków.
  • Mikstury łowcy mogą być również używane do lokalizowania kieszeni podziemnych jaskiń poprzez wyszukiwanie znajdujących się w nich istot.
  • Niektórzy przeciwnicy, tacy jak Widmo, nie staną się bardziej widoczni dzięki tej miksturze.
  • Użycie tej mikstury pozwoli odróżnić fałszywego Obłąkanego Kultysty od prawdziwego.

Historia[edytuj | edytuj kod]

  • PC 1.2.3: Od teraz efekt mikstury sprawia, że przeciwnicy świecący się na czerwono nie emitują żadnego światła.