Mikstura delikatnego upadku

Z Terraria Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Mikstura delikatnego upadku
  • Mikstura delikatnego upadku widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura delikatnego upadku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
Tooltiplows falling spee
Rzadkość01*Poziom rzadkości: 1
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffDelikatny upadekDelikatny upadek
Buff tooltipress UP or DOWN to control speed of descen
Duration10 minut

Mikstura delikatnego upadku jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Delikatny upadek. Wzmocnienie spowalnia prędkość upadku gracza oraz zapewnia niewielką możliwość kontroli nad grawitacją, pozwalając skakać wyżej niż normalnie. Czas trwania wynosi 10 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version).

Gracz może przytrzymać klawisz ow, aby upaść z normalną prędkością, lub także może przytrzymać klawisz , aby jeszcze bardziej spowolnić upadek lub przeskoczyć nad wysokimi przeszkodami. Będąc pod wpływem zarówno Mikstury delikatnego upadku, jak i Mikstury grawitacji, przytrzymanie klawisza spowoduje, że gracz będzie upadać z normalną prędkością. Gracz będzie upadać ze zmniejszoną prędkością, gdy nie będzie trzymał klawiszy kierunku.

Efekty Mikstury delikatnego upadku można również wykorzystać, aby skakać wyżej. Przytrzymując , chwytając platformę nad sobą przy pomocy haku, a następnie puszczając hak przed jego zakończeniem, można osiągnąć wysokość skoku kilkuset bloków.

Obrażenia od upadku również są zanegowane, nawet przy normalnym upadku. Warto zauważyć, że Mikstura delikatnego upadku zwiększa również odległość, na jaką gracze są odrzucani, gdy są trafieni atakiem.

Tworzenie[edytuj | edytuj kod]

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Pióro w grafice wzmocnienia przypomina Pelerynę z piór pochodzącą z gry Super Mario World.

Historia[edytuj | edytuj kod]