Mikstura delikatnego upadku
  • Mikstura delikatnego upadku widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura delikatnego upadku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipSlows falling speed
Rzadkość01*Poziom rzadkości: 1
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffDelikatny upadekDelikatny upadek
Buff tooltipPress UP or DOWN to control speed of descent
Duration10 minut
  • Wewnętrzne ID przedmiotu: 295
  • Wewnętrzne ID efektu: 8

Mikstura delikatnego upadku jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Delikatny upadek. Wzmocnienie spowalnia prędkość upadku gracza oraz zapewnia niewielką możliwość kontroli nad grawitacją, pozwalając skakać wyżej niż normalnie. Czas trwania wynosi 10 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version).

Gracz może przytrzymać klawisz ▼ Down, aby upaść z normalną prędkością, lub także może przytrzymać klawisz ▲ Up, aby jeszcze bardziej spowolnić upadek lub przeskoczyć nad wysokimi przeszkodami. Będąc pod wpływem zarówno Mikstury delikatnego upadku, jak i Mikstury grawitacji, przytrzymanie klawisza ▲ Up spowoduje, że gracz będzie upadać z normalną prędkością. Gracz będzie upadać ze zmniejszoną prędkością, gdy nie będzie trzymał klawiszy kierunku.

Efekty Mikstury delikatnego upadku można również wykorzystać, aby skakać wyżej. Przytrzymując ▲ Up, chwytając platformę nad sobą przy pomocy haku, a następnie puszczając hak przed jego zakończeniem, można osiągnąć wysokość skoku kilkuset bloków.

Obrażenia od upadku również są zanegowane, nawet przy normalnym upadku. Warto zauważyć, że Mikstura delikatnego upadku zwiększa również odległość, na jaką gracze są odrzucani, gdy są trafieni atakiem.

Tworzenie[]

Schemat[]

RezultatSkładnikiStanowisko rzemieślnicze
Mikstura delikatnego upadkuMikstura delikatnego upadkuPołożona butelkaPołożona butelka
albo
Stół alchemicznyStół alchemiczny
total: 1 row(s)

Uwagi[]

  • Mikstura ta wraz z Klątwą dżinajedynymi przedmiotami, które mogą zapobiegać obrażeniom od upadku, gdy aktywne jest osłabienie Kamień. Dlatego mądrze jest, aby gracze w trybie eksperta zaopatrzyli się w mikstury delikatnego upadku przed wejściem do Jaskiń.

Ciekawostki[]

Pióro w grafice wzmocnienia przypomina Pelerynę z piór pochodzącą z gry Super Mario World.

Historia[]

Desktop version Desktop version
  • PC 1.3.0.1: Zaktualizowano grafikę.
  • PC 1.2.3: Naprawiono błąd, który powodował, że Mikstura delikatnego upadku nie działał jednakowo na odwróconą grawitacją.
  • PC 1.0.5: Wprowadzono.
Console version Console version
  • Premiera na Konsole: Wprowadzono.
Switch version Switch version
  • Switch 1.0.711.6: Wprowadzono.
  • Premiera na Urządzenia mobilne: Wprowadzono.
3DS version 3DS version
  • Premiera na 3DS: Wprowadzono.