Mikstura gniewu

Z Terraria Wiki
Mikstura gniewu
  • Mikstura gniewu widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura gniewu
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipIncreases damage by 10%
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffGniewGniew
Buff tooltip10% increased damage
Duration4 minuty

Mikstura gniewu jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie Gniew. Wzmocnienie to zwiększa obrażenia zadawane bronią o 10%. Czas trwania wynosi 4 minuty, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version). Wydaje się być również swego rodzaju Zepsutym wariantem Mikstury wściekłości.

Wersja na konsolachWersja na konsolach starej generacjiWersja na 3DS Mikstura ta może być tworzona tylko w światach z Zepsuciem, ponieważ wymaga do stworzenia ryby Ebonkoi, chociaż możliwe jest stworzenie sztucznego Zepsutego biomu w świecie z Szkarłatem, poprzez import Zepsutych Bloków kamienia, stosując Fioletowy roztwór lub Nasiona zepsucia.

Edycje na PC i urządzeniach mobilnych Od wersji 1.4.0.1 możliwe jest naturalne zdobycie Mikstury gniewu w świecie z Szkarłatem, kupując Nasiona zepsucia od Driady przebywającej na biomie Cmentarza w świecie z aktywnym Hardmode. Dzięki temu sposobowi, gracz może w prosty sposób stworzyć sztuczną Zepsutą sadzawkę pod łowienie ryb w niej.

Schemat[edytuj | edytuj kod]