Mikstura obsydianowej skóry

Z Terraria Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Mikstura obsydianowej skóry
  • Mikstura obsydianowej skóry widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura obsydianowej skóry
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipProvides immunity to lava
Rzadkość01*Poziom rzadkości: 1
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffObsydianowa skóraObsydianowa skóra
Buff tooltipImmune to lava
Duration6 minut

Mikstura obsydianowej skóry jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Obsydianowa skóra. Wzmocnienie czyni gracza niewrażliwym na obrażenia od lawy, piekielnego kamienia, meteorytu oraz od osłabienia Pali się! na czas jego trwania. Mikstury obsydianowej skóry można tworzyć, mogą wypadać z garnków w Piekle lub można je znaleźć w kufrach cienia oraz skrzyniach.

Czas trwania wynosi 6 minut Edycje na PC i urządzeniach mobilnych / 4 minuty Wersja na konsolachWersja na konsolach starej generacjiWersja na 3DS, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version).

Tworzenie[edytuj | edytuj kod]

Schematy[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Przedmiot ten jest powszechnie używany do ułatwienia wydobycia Piekielnego kamienia, który często znajduje się pod lawą. Uodpornienie gracza na obrażenia od lawy staje się znacznie bezpieczniejsze.
  • Podczas gdy Ogniokwiat można łatwo zebrać w Piekle, Zmokłoliść należy najpierw zebrać z Pustyni.

Historia[edytuj | edytuj kod]

  • PC 1.4.0.1: Zwiększono czas trwania efektu z 4 do 6 minut.
  • PC 1.0.6: Zwiększono czas trwania efektu z 3 do 4 minut.