Mikstura uspokojenia

Z Terraria Wiki
Mikstura uspokojenia
  • Mikstura uspokojenia widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura uspokojenia
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipDecreases enemy spawn rate
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffSpokójSpokój
Buff tooltipDecreased enemy spawn rate
Duration8 minut

Mikstura uspokojenia jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Spokój. Wzmocnienie to zmniejsza częstotliwość odradzania się istot o 17% oraz redukuje całkowitą ilość istot widocznych na ekranie o 20%. Czas trwania wynosi 8 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version).

Mikstura ta nie zmniejsza częstotliwości odradzania się potworów podczas Dyniowego Księżyca, Mroźnego Księżyca ani podczas wydarzenia Mroźny Legion.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Użycie mikstury przed wejściem do Lochu, zmniejszy częstotliwość odradzania się zamieszkujących ten teren istot, dzięki czemu dużo łatwiej będzie splądrować kufry, o ile gracz posiada wystarczającą ilość kluczy.
  • Chociaż nie jest bezpośrednio pomocna w walce z samymi bossami, może być przydatny przeciwko niektórym, takim jak Królowa Pszczół czy Ściana Mięcha, których biomy zazwyczaj zawierają licznie odradzających się przeciwników, przez co mogą one utrudnić walkę z samymi bossami. Może być również przydatna podczas wydobywania Meteorytu, gdzie pojawiają się Meteorytowe głowy.