Mikstura wściekłości

Z Terraria Wiki
Mikstura wściekłości
  • Mikstura wściekłości widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura wściekłości
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipIncreases critical chance by 10%
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffWściekłośćWściekłość
Buff tooltip10% increased critical chance
Duration4 minuty

Mikstura wściekłości jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Wściekłość. Wzmocnienie to zwiększa szansę gracza na trafienie krytyczne o 10%. Czas trwania wynosi 4 minuty, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version). Wydaje się być również swego rodzaju Szkarłatnym wariantem Mikstury gniewu.

Wersja na konsolachWersja na konsolach starej generacjiWersja na 3DS Mikstura ta może być tworzona tylko w światach z Szkarłatem, ponieważ wymaga do stworzenia ryby Hemopiranię, chociaż możliwe jest stworzenie sztucznego Szkarłatnego biomu w świecie z Zepsuciem, poprzez import Szkarłatnych Bloków kamienia, stosując Czerwony roztwór lub Szkarłatne nasiona.

Edycje na PC i urządzeniach mobilnych Od wersji 1.4.0.1 możliwe jest naturalne zdobycie Mikstury wściekłości w świecie z Zepsuciem, kupując Szkarłatne nasiona od Driady przebywającej na biomie Cmentarza w świecie z aktywnym Hardmode. Dzięki temu sposobowi, gracz może w prosty sposób stworzyć sztuczną Szkarłatną sadzawkę pod łowienie ryb w niej.

Schemat[edytuj | edytuj kod]