Płonące koło

Z Terraria Wiki
Stub.png Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz, możesz pomóc Terraria Wiki rozszerzając go.
Płonące koło
Blazing Wheel.pngOld-gen console version i 3DS version
Classic mode icon.png Normalny
Expert mode icon.png Ekspert
Master mode icon.png Mistrz
Statystyki
Typ
Środowisko
Typ AIAI Płonącego koła
Obrażenia24
Maks. zdrowia100
Obrona100
Dźwięki

Płonące Koło jest niezniszczalnym mobem znajdującym się w Lochach który wygląda jak płonąca piła. Płonące Koło szybuje wzdłuż ścian i pięter lochów. Produkują one światło oraz poruszają się bardzo szybko. Ten oto mob, jak i Spike Ball, są jedynymi mobami które nie odnoszą żadnych obrażeń. Pojawiają oraz znikają poza naszym polem widzenia, tak jak każdy inny przeciwnik.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Płonące koło będzie przechodzić przez otwarte drzwi, lecz nie przez zamknięte. To może zostać użyte aby je uwięzić.
  • Dodatkowo, postawione bloki mogą zostać użyte aby zmienić ścieżkę Płonącego Koła. Mogą zostać uwięzione i bezpiecznie zniszczone za pomocą Wiaderka Lawy, jednakże nie upuszcza ono przedmiotów po śmierci.
  • Gdy usuniesz wszystkie bloki na których Płonące Koło się kręci, poleci ono do najbliższej ściany.

Notes[edytuj | edytuj kod]

Bug.png Bug: Da się uszkodzić (oraz zniszczyć) Płonące Koła przy pomocy mikstury cierniowej lub wylewając Lawę tak aby znajdowała się na torze poruszania.
Bug.png Bug: Czasami koło potrafi wzlecieć się w powietrzę.