Stub.png Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz, możesz pomóc Terraria Wiki rozszerzając go.
Pożeracz Światów
Eater of Worlds.png
Map Icon Eater of Worlds.png
Map Icon
Classic mode icon.png Normalny
Expert mode icon.png Ekspert
Master mode icon.png Mistrz
Statystyki
Typ
BossPrzeciwnik drążący tunele
Środowisko
ZepsuciePodziemia Zepsucia
Typ AIAI Robaka
Maks. zdrowia10050 15120 19224
7500 10500
Odp. na odrzut100%
Niewrażliwy naDezorientacja
Nakłada osłabienie
Nakłada osłabienie
DebuffSłabośćSłabość
Etykietka
osłabienia
Physical abilities are decreased
Szansa0%5*1/20 (5%)5*1/20 (5%)
Czas działanian/a10 minutes12.5 minutes
Upuszcza
Upuszczane monety820
  • Wewnętrzny identyfikator wzmocnienia: 33

Pożeracz światów to gigantyczny robak który, tak jak większość bossów ma zdolność przechodzenia przez ściany. Aby go pokonać musisz zniszczyć każdą część jego ciała.

Z Pożeracza wypada Cienista Łuska która jest potrzebna do zrobienia Demonitowej Zbroi. Pożeracza światów przywołujemy za pomocą Robaczego Jedzenia lub po zniszczeniu trzech Kul Cienia przy pomocy młota.

Jest on drugim najłatwiejszym do pokonania bossem w grze.

Najłatwiejszym sposobem na zabicie go jest używanie broni ze zdolnośćią penetracji, dzięki której wiele segmentów potwora otrzymuje obrażenia. Dobrym wyborem jest Ball 'O Hurt lub Vilethorn, które wypadają z Kul Cienia.

Jeśli Pożeraczowi odetnie się głowę ,jej miejsce zajmie następny segment jego tułowia.

Jeżeli zniszczona zostanie część Pożeracza Światów to podzieli się on w tym miejscu. Będziemy walczyli z kilkoma ich.

Boss w trybie Expert Mode strzela dodatkowymi pociskami, którymi strzela Corruptor. Zadają one wysokie obrażenia i mogą też nadać debuff Weak.

Segmenty[]

Classic mode icon.png Normalny
Expert mode icon.png Ekspert
Master mode icon.png Mistrz
2 wartości: Pre-Hardmode › Hardmode
3 wartości: Pre-Hardmode › Hardmode › Post-Plantera

NPC ID Type Health Damage Defense Extra Drops
13 Eater of Worlds Head.png Głowa Pożeracza Światów 150/210/267 22/48/72 2/4
14 Eater of Worlds Body.png Ciało Pożeracza Światów 150/210/267 13/20/31 4/6
15 Eater of Worlds Tail.png Ogon Pożeracza Światów 150/210/267 11/17/26 8/10

Osiągnięcia[]

Achievement Worm Fodder.png
Pies na robaki • "Pokonaj Pożeracza Światów, ogromnego robaka żyjącego w Zepsuciu."
Defeat the Eater of Worlds for the first time.

Ciekawostki[]

  • Pożeracz światów to drugi boss który może się zmniejszyć (pierwszy to Król Szlam)
  • Każdy segment ma oddzielne punkty życia.

Bug[]

Jeżeli uciekniemy z Zepsucia gdy Pożeracz Światów jest przywołany, pokonujemy go ale nie wypadają żadne przedmioty. Może spowodować to przyjście Driady.

Historia[]

Desktop version Desktop version
  • Premiera na PC: Wprowadzono.
    Console version Console version
  • Premiera na Konsole: Wprowadzono.
  • Premiera na Urządzenia mobilne: Wprowadzono.
    3DS version 3DS version
  • Premiera na 3DS: Wprowadzono.