FANDOM

Possessed Hatchet
Possessed Hatchet
Statystyki
Typ
Obrażenia 80 (90 Console onlyPhone-only)
Odrzut 5
Rzadkość Rarity color 7
Opis w grze "Chases after your enemy"
Szybkość używania 13
Sprzedaż 10Gold Coin
ID: 1122

Possessed Hatchet jest bronią z kategorii bumerangów, która po wyrzuceniu porusza się przez ograniczony czas, wracając po chwili do gracza. Jedną znaczącą różnicą w porównaniu do innych bumerangów jest to, że przedmiot posiada właściwości samonaprowadzające i potrafi samodzielnie namierzyć dany cel. Ma 12,5 % szans na wypadniecie z Golema w Jungle Temple.

Od wersji 1.3, Possessed Hatchet posiada automatyczny atak, dzięki czemu gracz może wyrzucić kilka przedmiotów na raz, atakując z większą prędkością.

Rady

  • Normalnie broń potrafi przemierzyć tylko odległość 25 bloków, jednakże po wykryciu przeciwnika potrafi przejść nawet poza ekran. Warto to wykorzystać do eliminowania odległych celów.
  • Świetnie nadaje się do eliminowania Crawltipede, ponieważ ich jedynym słabym punktem jest ogon.
  • Jest efektywną bronią przeciwko mobilnym potworom, tj. Duke Fishron. Szybkość ataku i właściwości automatycznego namierzania pozwalają graczom atakować z oddali, nie skupiając się na celowaniu w potwora.

Ciekawostki

  • Jeżeli dobrze wykorzystany, gracz może zaatakować wroga zza ściany.
  • Broń z nieznanych przyczyn namierza ogony wszystkich robali. Prawdopodobnie ma to związek z tym, iż Crawltipede jest nieśmiertelny poza tym jednym punktem.

Historia

  • 1.3.0.1: Zmniejszono obrażenia do 80, dodano automatyczny rozmach i możliwość wyrzucenia kilku bumerangów jednocześnie. Zmniejszono prędkość używania do 13.
  • 1.2: Dodano.