FANDOM

Pc-only Zawartość na PC

Ta strona dotyczy jedynie zawartości wersji na komputery osobiste.

Pulse Bow
Pulse Bow
Statystyki
Typ Broń
Obrażenia 65
Odrzut 3
Maks. ilość 1
Szybkość 7.75
Szybkość używania 21
Kupno 45 Gold Coin
Sprzedaż 9 Gold Coin

Pulse Bow (pl. Łuk Pulsacyjny) – wyjątkowy post-planterowy, Hardmodowy łuk. Strzela on bardzo szybkimi pociskami, które znikają po pięciu odbiciach lub paru sekundach lotu. Można go używać automatycznie, trzymając cały czas LPM. Można go kupić od Traveling Merchant po pokonaniu Plantery.

Można wraz z nim używać dowolnego typu strzał lecz i tak zostaną one podmienione przez specjalny pocisk wyjątkowy dla tej broni. Wszystkie właściwości używanych strzał są nieuznawane (poza ilością obrażeń). Pulse Bow ma 11% szans na zadanie obrażenia krytycznego, w przeciwieństwie do innych łuków, które mają tylko 4%.

Najlepszym modyfikatorem jest Unreal.

Uwagi

Pulse Bow

Strzały wystrzelone przez Pulse Bow

  • Pulse Bow działa całkowicie inaczej niż inne łuki. Mimo, iż konsumuje strzały, wystrzelone pociski nie zachowują się jak one. Działa on raczej jak magiczna broń.

Porady

  • Jest on uznawany za jeden z najlepszych łuków w grze dzięki temu, że może strzelać automatycznie, a jego pociski odbijają się oraz nie wpływa na nie grawitacja. Jednakże Tsunami jest od niego lepszy, jeśli chodzi o walkę z pojedynczymi przeciwnikami.
  • Pulse Bow nadaje się jako narzędzie do odnajdywania latających wysp, głównie dlatego, że jego pociski są szybsze od Meteor Shot.
  • Z powodu swoich właściwości jest niezwykle przydatną bronią w pomieszczeniach Dungeona.
  • Najlepszym rodzajem strzał dla tego łuku są Venom Arrow, które (bez dodatkowych modyfikatorów czy bonusów) w połączeniu z Pulse Bow zadają 82 punkty obrażeń.

Ciekawostki

  • Z powodu swojego wyglądu przypomina zbroje i narzędzia stworzone ze Shroomite.