Seedler
Seedler (pl. Nasiennik)

to miecz Hardmode, który ma 14,29% / 28,58% (1/7 / 2/7) szansy na wypadnięcie przez Planterę. Wyrzuca granatowe pociski, które wybuchają po pewnym czasie (0.5-1 sekundy) lub podczas uderzania wroga, wysyłając wiele, mniejszych i szybszych odłamków.

Najlepszym modyfikatorem jest Legendary.

Uwagi

Gracz może się obracać, podczas gdy kołysze się w kierunku kursora myszy. Seedler można uznać za aktualizację Hardmode Blade of Grass, ponieważ można ją pobrać ze źródła w dżungli, ma o wiele lepszą szybkość (o 7) i wygląda całkiem podobnie. Miecz, podobnie jak Blade of Grass, nie emituje żadnego światła, ale jego pociski robią, kiedy wybuchają. W przeciwieństwie do pocisków Terra Blade, modyfikatory prędkości melee nie zwiększają liczby wysadzanych nasion. Każdy z nasion wydaje się strzelać 6 pocisków po wybuchu, pociski nie przebijają wrogów. Warto zauważyć, że pociski wydają się priorytetowo traktować po wrogach, często powodując uderzenie jednego wroga za pomocą pocisków 3+, powodując ogromne obrażenia, strzelając do niskich mobów. To w połączeniu z niskim czasem używania sprawia, że ​​jest to bardzo przydatna broń, ponieważ gracz nie musi zmierzać prosto do wroga. Duży pocisk prostuje się w dół dość szybko, jednak mniejsze kawałki nie są narażone na działanie grawitacji. Efekty melee, takie jak te, które zostały dostarczone przez zbroję Magma Stone i Frost, nie miały wpływu na pociski firmy The Seedler przed aktualizacją w wersji 1.3.0.5. Efekty Magic Quiver odnoszą się do pocisków Seedlera.

Porady

Pomimo niewielkich szkód dla broni Hardmode (zwłaszcza na etapie gry jest uzyskiwany), Seedler, dzięki unikalnym zdolnościom, może czasami przewyższyć potężniejsze bronie, takie jak Terra Blade. Niedoszacowanie miecza jest często złe decyzja - z odpowiednim modyfikatorem, może poradzić sobie z większością wrogów Hardmode. Atakowanie dużych wrogów podzielonych na segmenty, takich jak Niszczyciel, może spowodować ogromne szkody spowodowane eksplozjami pocisków. Jest to również niezwykle skuteczne do usuwania jaskiń przy jednoczesnym niedopuszczeniu żadnego uszkodzenia, ponieważ nasiona mogą zostać wbite w pomieszczenie, szybko wyczyszczając tłumy. Nasiona okazują się również bardzo użyteczne podczas walki z dużą liczbą wrogów (być może podczas wydarzeń takich jak Solar Eclipse) Postaraj się uruchomić pocisk, aby eksplodować w pewnej odległości od dowolnej powierzchni, w przeciwnym razie kawałki trafią w klocki, co znacznie zmniejszy potencjał zniszczenia broni.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.