Terraria Wiki
Advertisement
Terraria Wiki
Desktop versionConsole versionMobile version
Zawartość na wyłączność - PC/Konsole/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na Desktop, Console, i Mobile.
Supermikstura leczenia
  • Supermikstura leczenia widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Heals Health200
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
Sprzedaj30
Research30 required
  • Wewnętrzne ID przedmiotu: 3544

Supermikstura leczenia to mikstura, która leczy 200 zdrowia. Wypicie mikstury powoduje nałożenie osłabienia Wstręt do mikstur. Chociaż koszt ich wytworzenia jest dość znaczący, stanowią one najwyższy poziom mikstury leczniczej w grze. Są również upuszczane przez Księżycowego Władcę.

Tworzenie[]

Schemat[]

RezultatSkładnikiStanowisko rzemieślnicze
Supermikstura leczeniaSupermikstura leczenia (4)Położona butelkaPołożona butelka
albo
Stół alchemicznyStół alchemiczny
total: 1 row(s)

Wskazówki[]

  • Zdobycie Stołu alchemicznego jest wysoce zalecane przed stworzeniem tych mikstur ze względu na wysokie zapotrzebowanie na materiały (stół alchemiczny ma 33% szansy, że nie zużyje składników do wytwarzania mikstur).
  • Te mikstury można zdobyć przed zniszczeniem czwartego Niebiańskiego filaru, tworząc je z pozostałych trzech fragmentów upuszczonych przez pozostałe wieże.
  • Supermikstura leczenia może być bardzo cenna przy dłuższych walkach, szczególnie w trybie Eksperta, gdzie gracz musi wykorzystać każdą nadarzającą się okazję.
  • Przydają się do wykorzystania z fragmentami, po pokonaniu Księżycowego Władcy i zdobyciu całego pozostałego ekwipunku, a jeśli zostaną zebrane szybko po zniszczeniu filarów, mogą się przydać podczas pierwszego spotkanie z nim.

Ciekawostki[]

  • Grafika Supermikstury leczenia jest uderzająco podobna do mikstury o tej samej nazwie w komputerowej grze RPG typu hack-and-slash Diablo II.
  • Radkość Supermikstury leczenia 07*Poziom rzadkości: 7 jest niższa niż rzadkość czterech składników 09*Poziom rzadkości: 9 używanych do jej stworzenia.
  • Ta mikstura leczy tyle samo, co nie gdyś Mikstura leczenia.

Historia[]

Desktop version Desktop version
  • PC 1.3.0.1: Wprowadzono.
Console version Console version
  • Konsola 1.0.933.1: Wprowadzono. (Xbox One)
  • Konsola 1.0.750.0: Wprowadzono. (PS4)
Switch version Switch version
  • Switch 1.0.711.6: Wprowadzono.
  • Urządzenia mobilne 1.3.0.7: Wprowadzono.
Advertisement