Vortex pillar

Download

Typ Boss Środowisko Losowe HP 20 000 Atak 0 Obrona 20

Drop

Przedmiot Szansa Vortex fragment 100% 12-60 (18-90 w expert mode)

Opis

Vortex pillar to jeden z filarów który musimy zniszczyć podczas lunuar event. Reprezentuje klasę strzelców a wokół niego pojawiają się potwory zdolne do ataków z dystansu.

Gdy zbliżymy się do filaru tło stanie się zielona a na niebie pojawią się blyskawice.

Filaru chroni osłona żeby ją zniszczyć trzeba pokonać 100 (150 w expert mode) potworów wokół niego. Wtedy osłona zniknie a filar będzie podatny na ataki.

Filar czasami broni się sferą magnesu.

Potwory

Filaru chronią: - Vortexian - Alien Queen - Alien Larwa - Alien horne - Storm Driver

-Vortexian i Storm Driver są łatwe do pokonania, jeżeli gracz atakuje je w odpowiedni sposób, jednakże ich ataki dystansowe zadają potężne obrażenia. -Alien Queen atakuje dystansowymi pociskami, które zadają debuff Distorted, który powoduje chaotyczne lewitowanie w powietrzu. Należy uważać na to, gdyż wtedy gracz staje się łatwym celem dla Storm Driver'ów. -Alien Queen może spawnować larwy, które pozwalają im się rozmnażać.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.