Terraria Wiki
Advertisement
Terraria Wiki

Włócznie to rodzaj broni do walki wręcz, które atakują przeszywającym ruchem w przód ( jak krótkie miecze, ale są znacznie wolniejsze, za to mają dużo większy zasięg ataku) zamiast ruchu wahadłowego. Są w stanie uderzać byty zakopujące się w ścianach, w tym przeciwników i bossów, takich jak Widmo czy Pożeracz Światów. Ze względu na ich powolną animację mogą również uderzać więcej niż jeden raz i penetrować przeciwników, co czyni ich dość potężnymi przeciwko dużym lub skupionym stworom. Ze względu na tę właściwość są bardzo skuteczne przeciwko segmentowym przeciwnikom z rodzaju robaków.

Najlepsze modyfikatory dla wszystkich włóczni to Boski lub 'Demoniczny' . Oba modyfikatory zwiększają ich średnie obrażenia o tę samą wartość.

Typy[]

!!Error: {{weapon type count}}: Nieprawidłowy tytuł strony ("")!

Query: SELECT `_pageName` AS `_pageName`,`itemid` AS `itemid`,`name` AS `name`,`damage` AS `damage`,`velocity` AS `velocity`,`usetime` AS `usetime`,`knockback` AS `knockback`,`critical` AS `critical`,`autoswing` AS `autoswing`,`hardmode` AS `hardmode`,`rare` AS `rare`,`sell` AS `sell` FROM `cargo__Items` WHERE ____ ERROR in Template:Weapon_type_count: Invalid page title translation! ____ GROUP BY `itemid` ORDER BY `_pageName`,`itemid`,`name`,`damage`,`velocity` LIMIT 100 Function: CargoSQLQuery::run Error: 1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '____ ERROR in Template:Weapon_type_count: Invalid p' at line 1 (geo-db-i-master.query.consul.)

Nazwa Ilość obrażeń Prędkość Czas użycia Odrzut Cios krytyczny Auto-atak HM Rzadkość Wartość sprzedarzy Źródło

Zobacz również[]

Advertisement