FANDOM

Phone-only Zawartość na urządzenia mobilne

Ta strona dotyczy jedynie zawartości wersji mobilnej.

Wersja mobilna Terrarii została opracowana przez DR Studios, i wydana przez 505 Games.

Obecnie działa na urządzeniach z systemem Android Android, Apple iOS iOS, i urządzeniach od Amazon Amazonu. Urządzenia z systemem Windows Phone Windows Mobile nie są już wspierane i nie będą otrzymywac dalszych aktualizacji.

Wersję mobilną można zakupić w iOS App Store, Android (Sklep Google Play lub Amazon Appstore) oraz na Windows Phone za $4.99 ((€4.08 / £4.99 / 23.99 zł).

Terraria na urządzeniach Amazonu, zostanie zaktualizowana do wersji 1.3 w późniejszym terminie.

PlatformaData ostatniej aktualizacjiAktualna wersjaOdpowiednik PC
Apple iOS iOS 29 sierpnia, 2019 1.3.0.7.2 (Build 100257) 1.3.0.7
Google Play Android (Google Play) 29 sierpnia, 2019 1.3.0.7.2 (Build 100257) 1.3.0.7
Amazon Android (Amazon) 20 października, 2016 1.2.12801 1.2.4.1
Windows Phone Windows Phone 25 lipca, 2016 1.2.4.3 1.2.4.1

Notatki

  • Rozmiar ekranu jest nieznacznie (tablet) / znacznie (telefon) mniejszy niż rozmiar ekranu wersji Pc-only PC i Console only Konsolowej, co nieznacznie (tablet) / znacznie (telefon) utrudnia zauważanie stworzeń i przeciwników z daleka.
  • Tryb wieloosobowy obsługuje maksymalnie 8 urządzeń iOS/Android, zarówno lokalnie, jak i online.
  • Przed aktualizacją 1.3, twórcami wersji mobilnej byli Codeglue, we współpracy z RakNet.

Zawartość ekskluzywna

Cała zawartość ekskluzywna została usunięta wraz z aktualizacją wersji mobilnej 1.3, w ramach "One Terraria", wysiłku Re-Logic, aby zapewnić wszystkim platformom jednakowe wrażenia i pewnego dnia umożliwić rozgrywkę cross-platformową.