Wiesnbräu

Z Terraria Wiki
3DS version Zawartość na wyłączność - 3DS: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na 3DS.
Wiesnbräu
  • Wiesnbräu widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Wiesnbräu
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia16 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipZmniejsza otrzymywane obrażenia, ale także redukuje zadawane obrażenia
Kup995
Sprzedaj199
Grants Buff
BuffPijanyPijanyWersja na 3DS
Buff tooltipFuddled by a brew
Duration30 sekund

Wiesnbräu jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Pijany. Pod wpływem wzmocnienia obrażenia, które gracz otrzymuje i zadaje, są zmniejszane o połowę (zaokrąglane w górę). Czas trwania wynosi 30 sekund, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień. Spożycie Wiesnbräu aktywuje również osłabienie Wstręt do mikstur jak również nie można go użyć, gdy osłabienie jest aktywne. Można go kupic od Kupca za 995, podczas Oktoberfestu.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Wiesnbräu jest dość drogi biorąc pod uwagę jego krótki czas działania oraz nakładane negatywne efekty, więc niektórzy gracze mogą uznać za nierozsądne wydawanie na to tylu monet.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Wiesnbräu jest przedstawiane jako serwowane w bierstiefel, "piwo w bucie". W Niemczech w Bavaria ten kufel w kształcie buta służy do okazjonalnego serwowania piwa.
  • W rzeczywistości piwo serwowane podczas Oktoberfest jest bardziej znane jako "Wiesnbier", co z grubsza oznacza "łąkowe piwo". "Bräu" oznacza po niemiecku "napar".
  • Mimo że zmniejsza zadawane przez gracza obrażenia, efekt Pijany jest uważany za wzmocnienie zamiast osłabienia.
  • Jest to jedyny przedmiot jednorazowy, który nakłada Wstręt do mikstur bez przywracania zdrowia.

Zobacz również[edytuj | edytuj kod]

  • Piwo, przedmiot jednorazowego użytku o podobnym wyglądzie, którego premia działa podobnie.