Desktop versionMobile version
Zawartość na wyłączność - PC/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na Desktop i Mobile.
Zaawansowane techniki walki
  • Zaawansowane techniki walki widziany w ekwipunku
Stack digit 2.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Jednorazowego użytku
Używane
Czas użycia45 (Bardzo niska szybkość)
TooltipIncreases the defense and strength of all villagers
'Contains offensive and defensive fighting techniques'
Rzadkość02*Poziom rzadkości: 2
Research1 required
  • Wewnętrzne ID przedmiotu: 4382
Ten artykuł dotyczy jednorazowego przedmiotu w grze. Aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat poradnika dotyczącego ustawień zbroi/broni, zobacz Poradnik:Wybór klasy postaci. Aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat ogólnego przewodnika dotyczącego postępu w grze, zobacz Poradnik:Solucja.

Zaawansowane techniki walki to przedmiot jednorazowego użytku możliwy do zdobycia przez łowienie ryb podczas Krwawego Księżyca. Można go użyć tylko raz na danym świecie, nie jest możliwe wyłowienie kolejnego egzemplarza, gdy już został użyty. Jednak można uzyskać wiele kopii, dopóki nie zostanie wykorzystana pierwsza.

Po użyciu na stałe zwiększa obronę Miejskich NPC o 6 pkt. oraz zadawane obrażenia o 20%, jest to efekt podobny do efektu zwiększania się statystyk NPC po pokonaniu kolejnych bossów.

Gdy przedmiot zostanie użyty, na ekranie zostanie wyświetlony komunikat zdarzeniowy o treści: "The book's knowledge empowers your villagers!".

Historia[]

Desktop version Desktop version
  • PC 1.4.0.1: Wprowadzono.