Terraria Wiki

Miss the old Hydra Skin? Try out our Hydralize gadget! Visit the preferences page while logged in and turn on the gadget.

READ MORE

Terraria Wiki
Advertisement
Terraria Wiki

Kobka[]

Kobka je obrovský podzemní cihlový labyrint, který je generován při tvorbě světa, a to buď na pravé nebo levé straně mapy a obsahuje jedinečné nepřátele, pro jejichž cenný spawn hráč hlouběji cestuje. Začíná nadzemními vstupními strukturami připomínajícími hrad a rozšiřuje se téměř až do hloubky podsvětí.Kobka je generována v každém světě jen jednou. Přístup do Kobky vyžaduje nejprve poražení Skeletrona. Kobku můžete objevit v jedné ze tří cihlových barev a s jedním nebo více vzory cihlové zdi, které hra náhodně vybere při prvním vytvoření světa.

Kobka obsahuje hustý sortiment unikátního nábytku a mechanismů, které lze získat pomocí krumpáče pro pozdější použití: Několik pastí je připojených k nášlapným destičkám, které poskytují další nebezpečí pro hráče. Jednu z nich jste mohli najít nad zemní u vchodu do Kobky. Řetězové lucerny se nacházejí u kabelových vypínačů, které hráč může přepínat. Vázanou Mechaniku tu také můžete nalézt- zapne se při mluvení.

Existuje několik zamčených zlatých truhlic, které obsahují jak Kobkové poklady, tak standardní podzemní kořist. Zlatý klíč, který je nutný k otevření každé z nich, lze získat z hrnce, Kobkových slizounů a jiných truhel v žaláři. Uzamčené Biom Komody jsou také dar, který lze otevřít pouze za použití materiálů dostupných po poražení Plantera.

Po poražení Plantera Dungeon založí nové, mocné nepřátele, kteří nabízejí přístup k novým položkám. Ne všechni nepřátelé spawnují ve všech Kobkách: konkrétní typ pozadí stěny vytvořený pro konkrétní Kobku, stejně jako odpovídající frakce roztroušené kolem určí, kde spawnuje Planter a kde ne.

Advertisement