Terraria Wiki

Miss the old Hydra Skin? Try out our Hydralize gadget! Visit the preferences page while logged in and turn on the gadget.

READ MORE

Terraria Wiki
Advertisement

Tento článek je o události. Viz také Písečná bouře v balonu nebo Písečná bouře v láhvi.

BiomeBannerSandstorm.png

Písečná bouře je událost, která se vyskytuje náhodně v poušti. V rámci této akce několik nepřátel často nalezené v podzemní poušti se objevují na povrchu, stejně jako rozhněvaných sklenic, písek Elementals, a pískem žraloků. V případě, že hráč stojí v poušti, zatímco tato událost je aktivní, bude Mighty Wind debuff být způsobené hráče v povrchové vrstvě, dokud ji hráč neopustí.

Písečné bouře jsou jedním z mála událostí, které se neomezují další nepřátelské spawny, což znamená, že nepřátelé nalezené v rámci biomu budete bojovat v mohou plodit stejně. V písečné bouři, bude pozadí otočit prachové žluté a viněta budou aplikovány na displeji přehrávače. Částice písku může také být viděn přes celou obrazovku. Tyto účinky jsou amplifikovány s barvou a bílé osvětlení, ale za použití Retro nebo trippy odstraní hodně z pozadí prachu, což může být náročné na zdroje v některých počítačích.

Content[]

Advertisement