Terraria Wiki

Miss the old Hydra Skin? Try out our Hydralize gadget! Visit the preferences page while logged in and turn on the gadget.

READ MORE

Terraria Wiki
Advertisement
Terraria Wiki
HvězdaStar
  • Hvězda item sprite
Stack digit 1.png
Informace
Typ
Obnov. many100
RaritaRarity level: 0
Koláček dušíSoul Cake
  • Koláček duší item sprite
Stack digit 1.png
Informace
Typ
Obnov. many100
RaritaRarity level: 0
Cukrová švestkaSugar Plum
  • Cukrová švestka item sprite
Stack digit 1.png
Informace
Typ
Obnov. many100
RaritaRarity level: 0
Pokud jse hledali žlutou hvězdu, která padá z nebes, koukněte sem Fallen Star/cs.

Hvězdy (nebo-li Dorty Duší během Halloweenu, či Sladké Švestky během Vánoc) jsou běžné vylepšení, které můžou padnout z jakéhokoliv nepřítele (58.3% pokud nemáte maximální manu). Hvězda nepatří mezi věci, kterou byste mohli nosit v inventáři. Místo toho se ihned spotřebuje a doplní vám 100 many. Hvězdy jsou stejně běžné jako Srdce ale můžete je získat jen, když je poblíž hráč bez maximální many.

Další způsob jak získat hvězdy, lze uskutečnit i se Sochou Hvězdy.

Drobnost[]

  • Dorty Duší jsou reference na starší Halloweenskou tradici zvanou dorty duší. Jsou to kulaté dorty, které jsou tradičně dělané na Den Všech Svatých na oslavu mrtvých. Tyto dorty symbolizovaly duši, a byly dávány dětem a chudým. Každý snědený dort představoval 1 duši uvolněnou z očistce. Tato tradice, je často považována jako původce pro dnešní trick-or-treat.
  • Ačkoli mana hvězdy ihned spotřebujete při zvednutí, je možný i způsob jejich získání přes editor inventáře. Tyto podvodem získané hvězdy se budou chovat zcela normálně a stále budou ihned spotřebovány při zvednutí.

Taky se podívej[]

  • Srdce

Historie[]

Počítačová verze Počítačová verze
  • Desktop 1.2.3: Opravena chyba, kdy z monster která doopravdy neumřela (Slimer, Mother Slime, Corrupt Slime) nyní padá srdce i mana hvězda při jejich přetvoření.
  • Desktop 1.2.2: Zavedeny Sladké Hrušky.
  • Desktop 1.2.1: Zavedeny Dorty Duší.
  • Desktop 1.0.6: Hvězdy nyní dávají 100 many místo 20.
  • Desktop-Release: Zavedení.

Advertisement