Terraria Wiki

Miss the old Hydra Skin? Try out our Hydralize gadget! Visit the preferences page while logged in and turn on the gadget.

READ MORE

Terraria Wiki
Advertisement
Velkommen til den offisielle Terraria Wiki,
den omfattende referansen skrevet og vedlikeholdt av spillerne.
195 aktive brukere (av 30,036,252 registrert) vedlikeholder for tiden 4,730 artikler og 22,631 bilder.
Tree.pngSpillet

Terraria er et land fullt av eventyr! Et land av mysterier! Et land for deg å bygge i, beskytte, og ha glede av. Mulighetene i Terraria er endeløse. Er du en Actionspiller med en kløende finger? En mesterbygger? En samler? En utforsker? Det er noe for enhver.

Begynn med å bygge et enkelt hus, grav etter Malm og andre ressurser. Utforsk og lag opp til 300 våpen av magi, skyte, og nærkampvarianter, as well as armor, og bruk de til å kjempe mot flere hundre fiender.Snart kommer du til å gå hodet først inn i en hard kamp mot en av flere bosser. gå ut og Fisk, Ri et ridedyr, finn Flyvende Øyer, bygg Hus for hjelpsomme NPCer, og mye, mye mer.

Community.pngWiki-samfunn
Registrer deg
Følg med på bidragene dine.
Hjelpeinnhold
Lær hvordan du kan begynne å redigere.
Ting å gjøre
Finn ut hvordan du kan bidra til Wikien.
Samfunnsnotisbord
Diskuter viktige Wiki-temaer.
Prosjekter
Bli med i et Terraria Wiki prosjekt.
Manualer
Les, skriv eller forespør manualer eller artikler.
Floppy.pngSoftware
Server informasjon
Ha Flerspillerspill
Mods & Map viewers
tredje-parti software til Terraria
30,036,252 Terrariaspillere har blitt medlem så langt! Denne wikien har for øyeblikket 55,778 totale sider (4,730 artikler).
195 brukere som var aktiv de siste 30 dagene (Toppliste) Changes to this main page can be proposed here.

Advertisement