Terraria Wiki

Miss the old Hydra Skin? Try out our Hydralize gadget! Visit the preferences page while logged in and turn on the gadget.

READ MORE

Terraria Wiki
Advertisement
Terraria Wiki
Velkommen til den offisielle Terraria Wiki,
den omfattende referansen skrevet og vedlikeholdt av spillerne.
171 aktive brukere (av 29,520,223 registrert) vedlikeholder for tiden 4,661 artikler og 22,221 bilder.
Tree.pngSpillet

Terraria er et land fullt av eventyr! Et land av mysterier! Et land for deg å bygge i, beskytte, og ha glede av. Mulighetene i Terraria er endeløse. Er du en Actionspiller med en kløende finger? En mesterbygger? En samler? En utforsker? Det er noe for enhver.

Begynn med å bygge et enkelt hus, grav etter Malm og andre ressurser. Utforsk og lag opp til 300 våpen av magi, skyte, og nærkampvarianter, as well as armor, og bruk de til å kjempe mot flere hundre fiender.Snart kommer du til å gå hodet først inn i en hard kamp mot en av flere bosser. gå ut og Fisk, Ri et ridedyr, finn Flyvende Øyer, bygg Hus for hjelpsomme NPCer, og mye, mye mer.

Community.pngWiki-samfunn
Registrer deg
Følg med på bidragene dine.
Hjelpeinnhold
Lær hvordan du kan begynne å redigere.
Ting å gjøre
Finn ut hvordan du kan bidra til Wikien.
Samfunnsnotisbord
Diskuter viktige Wiki-temaer.
Prosjekter
Bli med i et Terraria Wiki prosjekt.
Manualer
Les, skriv eller forespør manualer eller artikler.
Floppy.pngSoftware
Server informasjon
Ha Flerspillerspill
Mods & Map viewers
tredje-parti software til Terraria
29,520,223 Terrariaspillere har blitt medlem så langt! Denne wikien har for øyeblikket 55,118 totale sider (4,661 artikler).
171 brukere som var aktiv de siste 30 dagene (Toppliste) Changes to this main page can be proposed here.

Advertisement