Terraria Wiki (Terraria Wiki/sv)

From Terraria Wiki
Jump to: navigation, search
Välkommen till den officiella Terraria Wikin,
Den omfattande handboken skriven och uppehållen av spelare.
352 aktiva redigerare (av 28,701,742 registrerade) uppehåller för närvarande 48,415 sidor (4,645 artiklar) och 15,723 bilder.
Tree.pngSpelet

Terraria är en värld av äventyr! En värld full med mysterium! En värld för dig att skapa, försvara, och njuta av. Dina alternativ är oändliga. Är du en Actionfantast med ett kliande avtryckarfinger? En Mästerarkitekt? En samlare? En äventyrare? Det finns något för alla.

Börja med ett enkelt hus, then gräv efter Malm och andra resurser. Upptäck och bygg mer än 300 magiska vapen, långdistansvapen, närstridsvapen och Rustningar, och använd dessa för att strida mot hundratals olika fiender. inom kort kommer du gå rakt på en av ett dussin enorma bossar. gå och Fiska, rida på ett riddjur, hitta Flygande öar, bygga hus till hjälpfulla NPC'er, och mycket, mycket mer.

Bossar
Hardmode bossar
Community.pngWiki Gemenskapen
Registrera dig
Håll koll på dina ändringar.
Hjälpinnehåll
Lär dig hur du ändrar Wikin.
Saker att göra
Lär dig hur du hjälper Wikin.
Gemenskaps Anslagstavla
Diskutera viktiga ämnen.
Projekt
Var med i ett specifikt Terraria Wiki projekt.
Guider
Läs, Skriv, eller önska guider eller artiklar.
Floppy.pngProgramvara
Server information
Skapa flerspelarspel
Moddar & Kartvisare
Tredjepart mjukvara för Terraria
28,701,742 Terraria spelare har varit med i Wikin hitills! This wiki currently has 48,415 totala sidor (4,645 artiklar).
352 aktiva användare dom senaste 30 dagarna (leaderboard) Changes to this main page can be proposed here.