Terraria Wiki

Miss the old Hydra Skin? Try out our Hydralize gadget! Visit the preferences page while logged in and turn on the gadget.

READ MORE

Terraria Wiki
Advertisement
Terraria Wiki
UnicornHardmode exclusive
Unicorn.pngOld-gen console version and Verze pro 3DS
Classic mode icon.png Classic
Expert mode icon.png Expert
Master mode icon.png Master
Statistics
Typ
Enemy
Prostředí
Typ AIUnicorn AI
Poškození65/130/195
Max. život400/800/1200
Obrana30
O. v. odražení70%/73%/76%
PraporPrapor jednorožcePrapor jednorožce
Možné získat
Peníze1025
  • Předmět (množství)Šance
  • Roh jednorožceRoh jednorožce
    100%
  • Jednorožec na klacíkuJednorožec na klacíku
    1%
  • Blessed AppleBlessed Apple
    2.5%3.33%
  • Unicorn KiteUnicorn Kite(on Windy Days)
    4%
  • Interní ID NPC: 86
Pro shlédnutí jezdeckého zvířete přivolaného pomocí požehnaného jablka, přejděte zde – Jednorožec (jezdecké zvíře).

Jednorožec je nepřítel z těžkého módu, který se objevuje na posvátné půdě. Jedná se o velmi silného protivníka, který disponuje velkým množstvím zdraví. Dokáže vyskočit zhruba 7 dlaždic (14 stop) do výšky a 20 dlaždic (40 stop) do šířky. Tyto faktory, společně s vysokým poškozením, mohou hráči ztěžovat útok vedený proti jednorožcům. Z každého jednorožce jde také při jeho zabití získat cenný předmět – roh jednorožce.

Tipy[]

  • Hráči, kteří nedávno aktivovali těžký mód by se měli vyvarovat boji s jednorožci pomocí zbraní na blízko. Jednorožci způsobují veliké poškození a jsou velmi odolní vůči obražení.
  • Pro boj je velmi efektivní Dao Pau, a to díky své schopnosti způsobit zmatení, které přiměje jednorožce utíkat jiným směrem a zabraňuje tak jejich útoku.
  • Motorové pily nebo meče s velkým odražením jsou také velmi efektivní vůči jejich rychlým výpadkům.
  • Boj ve vodě zpomaluje jednorožce natolik, že je možné použít i meče s průměrným odražením.
  • Hráči zaměření na boj na dálku by měli použít vystřelovací háky nebo křídla, aby se vyhnuli utržení poškození.
  • Vykopání díry o velikosti 2 (šířka) × 3 (výška) umožňuje hráči v ní postavené útočit na jednorožce bez toho, aniž by utržil poškození – jednorožci jsou příliš velcí na to, aby se do této díry vešli.
  • Použití plamerangu je taktéž velmi efektivní vůči jednorožcům, a to díky svému velkému odražení.V některých případech nejsou jednorožci schopno pohybu, pokud jsou pod útokem této zbraně.
  • Rychlé a veliké zbraně na blízko jsou proti jednorožcům efektivní, zabraňují tomu, aby hráč utržil poškození.
  • Použití zlaté sprchy zabraňuje jednorožcům v pohybu, ale pouze tehdy, byla sprcha řádně překována.

Sprite jednorožce zveřejněný na Tiyovém Twitteru.

Poznámky[]

  • Existuje kompletní kostým jednorožce.
  • Chování jednorožců může být referencí na starý popis, kde jsou označování za divoké a zlé.

Historie[]

Počítačová verze Počítačová verze
  • Počítač 1.3.0.1:
    • Nyní šance na získání požehnaného jablka.
    • Aktualizace spritu.
    • Zvýšeno objevování se, pokud je aktivní buff od vodní svíčky.
  • Desktop 1.2.0.2: Nyní šance na získání praporu.
  • Desktop 1.2: Nyní šance na získání rohu jednorožce.
  • Desktop 1.1: Představeno.
Advertisement